Dagen

Idag har vi haft nått för oss hela dagen jag och Thilda.
Börja med långpromenad i morse sen kom Thildas farmor och gammelmormor på besök.
Jag hade eldat så de va så himla varmt inne så när de åkte så tog vi oss ut på en till promenad och kylde av oss i solen:)
Gick förbi hos mamma och pappa för att kolla in så de sköter sig med rusten;) Hade tur och fick mat där med.
Sen pyllsa vi på oss igen och gick hem för att invänta dagens andra besök som va av Josse.
Trevlig dag och Thilda somnade halv nio helt slut efter dagen :)

Ingen springtur vart de men två promenader i alla fall. Nya tag i morgon! Usch vill inte väga mig i mon för känns som jag inte gått ner nå mer.. snarare gått upp lite. Men vi får se i mon.

Nu längtar vi efter att pappa Marcus ska komma hem :)


Mitt sötfrö <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback