Fredag

Ååå nu snurrar de bra i mitt lilla huve ;p Mycket på gång nu som vi får hålla tummarna för!

Till helgen åker Marcus iväg på match lör-sön så jag och Thildis blir ensamma.
Men vi har planerat upp helgen så vi har nått för oss varje dag.
I morgon ska vi till Hofors och fira min mormor och på söndag kommer Josse och hälsar på.

Har fått ihop två springturer hittills denna vecka så skulle ha vart ut på en till men vet inte riktigt hur jag ska få ihop det. Kanske Josse kan vara barnvakt på söndan om jag tar mig ut på en vända om jag ber snällt ;)







Emma om Pysselstuga:
Vilka fina dregglisar! :-) Vart har du hittat tygerna nånstans? Jättefina! :D

Svar: Tack :) Tygerna är från panduro, de har MASSVIS med fina tyger! :)

Kommentarer
Postat av: gabbe

Den var super god du måste baka ;D ja vi måste boka, är det min tur nu att ha middag? jag minns aldrig haha.. men du om ni får tråkigt någong dag kan ni komma och hälsa på eller om vi får hälsa på. vi måste snacka massa skit ;D kraaam

2012-02-10 @ 21:36:08
URL: http://gabriellahedlund.blogg.se/
Postat av: Sandra

Jaa det måste vara jätte gott för dom, fast ovant...det mesta dregglas ju ut lika fort som det kommer in :) Imån ska han på smaka lite potatis o morot :) Kanske är bättre att han får smaka det än det lite sötare frukten..annars kanske han bara vill äta frukt :P Fast livsmedelsverket har ju ändrat rekomendationerna till att man ska börja vid 6månader i stället för vid 4, men med det gör man ju som man vill...på bvc pratade hon inte mycket om maten än iaf.



Tattoon blev bra tycker jag :)

Trevlig helg på er med!

2012-02-10 @ 22:24:09
URL: http://sandrasoderberg.blogg.se/
Postat av: Josse

Jag är gärna barnvakt :))))))))

2012-02-11 @ 09:35:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback