Glad :)


Den här fina blomman och pengar till tatueringen jag vill göra fick jag av min älskling i går för att jag klarat mitt första mål! <3
Så nu ska jag bara ta mig in och boka tid.


Dom här fina gipsavgjutningarna gjorde Thilda på öppna förskolan i går.
En foting och en handing.

Ska följa med mamma in till valbo på eftermiddan. Ska passa på och byta Thildas jacka då också tror jag.
Tycker inte den sitter nå bra på henne när hon sitter ner, den åker bara upp i ansiktet och så är den helt öppen i halsen. Får se om vi hittar nån annan fin istället.


Kommentarer
Postat av: sara

fläckar är de inte så mkt, vi äter aldrig i soffan, men däremot blir de färgat av byxor o nu sitter vi oå filtar men de blir ju knöliga o färgade istället, drygt :P ser inte så fint ut! å armstöd blir dammiga o lortiga fast man inte rör dom typ :P

2012-02-28 @ 16:04:50
URL: http://blondstar.blogg.se/
Postat av: Linn Sundin

Vad skönt!! Grattis! :D

2012-02-29 @ 12:02:56
URL: http://sundinlinn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback