Babymassage

Igår vart det en springtur igen och jag förbättra tiden med 1 min och 27 sek hör och häpna. Så nu e kroppen på G :)
Vilodag idag, blir kanske en promenad lite senare och jag blir piggare.

Thilda och jag har vart på babymassage på förmiddan här. Mysigt men tyvärr va de sista gången nu :/
I morgon blir det föräldrargrupp och nästa vecka kanske vi tar oss ner på babyrytmiken.
Ja tog ett till blodtryck idag också men de va fortfarande högt men lite bättre. Så ska dit nästa vecka igen och kolla.

Har hunnit med att baka Gi-brödet sen jag kom hem också. Gott gott.
Nu sitter ja i soffan och funderar på vad jag ska göra. Vart så himla trött... Skulle ha packat lite paket och gått och skickat i väg med posten.

Här va hon mini :)

Kommentarer
Postat av: Johanna

Vart går du på babymassage någonstans och vart hittar man alla roliga aktiviteter med bebisar ngnstans??? :)

2012-01-19 @ 22:16:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback