En gång

Har vart dåligt med träning den här veckan. ´Skulle ju springa i måndags men det vart inte av.
Så första springturen för veckan har jag avklarat idag. Ska springa minst två gånger / vecka har jag ju sagt men hoppas kunna hitta ork till tre gånger.
Springturen gick väldigt bra idag i alla fall. Kanske lönar sig att ha lite vila i bland :)

Så här snygg va jag när jag kom in från springturen. Mascara i hela ansiktet, hoppas jag inte skrämde någon ;p


Va på föräldrargrupp tidigare idag. Pratade om barnsäkerhet.... så snart lär vi barnsäkra hemmet. Så mycket man inte tänker på som kan vara farligt. Fick lära oss hur man ska göra om de sätter i halsen osv också. Bra att kunna men hoppas jag aldrig behöver använda dom kunskaperna usch.


Kommentarer
Postat av: Sandra

Nej, vi har inte heller haft nå rutiner. Elton äter oftast runt 19-20 tiden o sen har han somnat på soffan, oftast sovit där till ca 24, fått mat o sen sovit i sin säng under natten o vaknar mellan 06-08, vaknar han innan 08 brukar jag ta över honom till våran säng så somnar han om ett tag till :P



Men häromdagen så började han att krångla på kvällen o ingenting dög, så nu i 2 kvällar har jag lagt mig med honom i våran säng efter kvällsmålet där vid 19-20, så har han faktist somnat. o då väcker jag honom när jag läger mig o ger han mat o lägger honom i sin säng. Det känns bättre att väcka honom vid 24 o ge mat än att han ska vakna vid 03 tiden :P för då får vi sova hela nätter både mamman o Elton, så båda är pigga o glada sen på morgon :)



oj det blev långt de här!!

2012-01-26 @ 20:10:33
URL: http://sandrasoderberg.blogg.se/
Postat av: gabbe

haha ja eko eko =P har inte tid mer..



Kuligt om vi hitt på något 5 feb. Hon pratade väl lite om karisma spa eller utgång? för mig duger lite mat och prat med.. Kuligt om vi gick ut kanske med, är du mogen för de nu?



2012-01-27 @ 16:15:17
URL: http://gabriellahedlund.blogg.se/
Postat av: gabbe

men då går vi ut och svänger loss =) fiiint de... ja nästa helg blir det ju.. vi hörs av före kraam pussa gofian från mig

2012-01-27 @ 19:59:33
URL: http://gabriellahedlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback