Fredag hela veckan

2 springturer har de blivit den här veckan. tor/fre. Tänkte springa idag och men näää jag orkar inte.
Får bli en långpromenad här på eftermiddan när det är dags för Thilda att sova igen. Då ska vi gå upp till mamma och pappa och hämta hem Mille.
Han har bott hos dem nu i några veckor.

Thilda har legat ute i vagnen och sovit nu på dan. Även fast jag har babyvakten i vagnen så måste jag springa ut var femte minut och kolla så de inte är nån katt som lägger sig i vagnen eller så :p Överbeskyddande är bara förnamnet.
Men försöker låta henne sova en gång om dagen ute så hon får lite frisk luft.

Annars ska jag väl ta och städa lite här hemma idag. M är i vägpå match hela dagen så jag och Thilda får dona lite här hemma.
Skulle viljat vart i väg till Panduro i veckan för att köpa tyg så jag kan sy lite mera.


Kommentarer
Postat av: Sandra

Jaa det är skönt att han somnar om, visst ligger han väl o pratar lite men det brukar inte vara så lång stund. Jag är nöjd så länge det går att göra så..om ett tag kanske det inte funkar nå mer :P



Vi har inte varit på så mycket aktiviteter, har börjat på babymassage,har varit två ggr men en gång var bara info. Sen föräldrargrupp var första gången i torsdags men den missa vi pga förkylningen. Sen har vi vart på sångstund som dom har varje fredag här på familjecentralen..det var mysigt :)

2012-01-29 @ 22:35:58
URL: http://sandrasoderberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback