Godmorgon

Halv sju väckte Thilda mig i morse. Då hon lite hungrig och när hon hade fått mat så somna hon om till nio.
Då gick vi upp och busa lite i babygymmet och lite mys och mat å nu sover hon igen.

Ja har precis ätit frukost. Fil med massa frön, fincrisp med avocado.. såå gott. Och så klart kaffe!
Är sugen på att ut och springa nu men Marcus ligger och sover så får vänta tills han kommer upp. Bara hoppas på att jag är lika sugen då på att ut och springa.
Ut ska jag oavsett :)



De bästa vi har <3


Kommentarer
Postat av: Linn Sundin

Tack! Jaaa gud nu när jag ju också komma och hälsa på. Hon har ju blivit så stor nu :D Ska höra med Kim om när det funkar för honom så hör vi av oss. kram på er!

2012-01-17 @ 13:39:27
URL: http://sundinlinn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback