Lite mer minus

Hade ju invägning i går som alla måndagar :) Vågen visade bara minus 0,6 kg men det går i alla fall neråt.
3,4 kg kvar till mitt första mål. Känns långt kvar men bara att kämpa vidare.

Skulle ju gå på babyrytmiken i morse men jag orkade verklligen inte. Va så trött och att ta sig i väg innebäör 2 timmar av stress känns de som. .
Man ska duscha, fixa sig samtidigt som man underhåller Thilda och sen ska de matas och värma upp bilen, skrapa rutor och allt va de är.
Får lite dåligt samvete när jag bestämt mig för att åka i väg på något och när de sen inte blir av.
Men det är ju mest för min skull just nu som jag åker på såna där aktiviteter. Alltså för att träffa andra mammor :)
Thilda har ju inte så jättestort utbyte av att träffa andra bebisar ännu.

Så här mysigt hade jag och Thilda i stället.
Hon låg på min arm och jag sjöng blinka lilla stjärna för henne tills hon somna. <3
Min älskling!



 

 

 


Kommentarer
Postat av: Sophy

Du är ju också jätteduktig!

Det är ju bättre att gå ner lite i veckan, då är det lättare att hålla det! Så var nöjd! =)

2012-01-24 @ 13:50:48
Postat av: isabel

Men gud så mysigt ni hade :)

2012-01-24 @ 14:21:37
URL: http://egobella.blogg.se/
Postat av: Sandra

Det är mestadels bra med oss också...men dryga förkylningar som går runt mellan oss tre hela tiden :/ men annars bra o Eltons hysteriska skrik är mycket mycket bättre, så det är skönt. Visst kommer dom ibland men mer o mer sällan :) så jag hoppas att det har vänt på riktigt den här gången :)



Sover Thilda bra på kvällar o nätter? Har ni nå bra kvällsrutiner o dela med er? Elton har börjat strejka med sovningen på kvällen....han somnar fortfarande bra vid 24-tiden, men man vill ju gärna att han ska somna tidigare på kvällarna :P

2012-01-25 @ 13:38:19
URL: http://sandrasoderberg.blogg.se/
Postat av: Gaabbe

goooo ungen ;D bara växer och växer.. Kunde du datumet Jessica skrev?? bra annars?? fina kläder hon har på korten känner igen vissa ;D kraam

2012-01-25 @ 14:03:54
URL: http://gabriellahedlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback