Skötbordet

Fick en kommentar från Sofie angående hur jag gjorde skötbordet som passar på torktumlaren/tvättmaskinen.

Köpte 5 st hyllplan på ikea. Minns ej vad de heter men de kostar 35 kr styck och är den lite bredare varianten.

Sen sågade jag bara av de bakre "hyllplanet" efter måttet som passar för våran torktumlare (60 cm bred).
Gjorde även två till i samma mått att ha som botten eller vad man ska kalla det.
Förborra och sen limma och skruva i hop det. Hur enkelt som helst och billigt :)

La på en dyna med vaxduk och på det har vi en handduk.

Lycka till :))




Kommentarer
Postat av: gabbe

jaaa galejj hej hej ;D tss ne vi ska bestämma datum på måndag ;D kraam

2012-01-06 @ 21:01:23
URL: http://[email protected]
Postat av: Sofie

Tack för beskrivningen! Det låter ju enkelt, måste nog iväg till ikea för att hämta hyllplan snart. Men jag tror jag överlåter sågandet och skruvandet till sambon :)

2012-01-07 @ 20:57:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback