Magsjuka

De va den helgen de!
Marcus kom hem i fredags med MAGSJUKA... jag och Thilda tillbringa kvällen och natten på soffan så fick han hålla sig uppe. Som tur va så klarade vi oss undan att bli smittade. Hade inte viljat att Thilda skulle få magsjuka.

Lördan va väldigt lugn och jag hade lite inbillningsmagsjuka. Mådde lite illa till och från fast det brukar jag göra nu när blodtrycket är lite högt så det va antagligen de jag kände av.
Idag är vi med i matchen igen i alla fall.
Vaknade med världens sämsta humör och ont i magen. Vart inte bättre av att storstädning stog på schemat.
Va ju dags att springa idag också för att få ihop mina tre dagar i veckan men jag hade bestämt mig för att strunta i det för de va "så synd om mig idag" :P.
Men fick lite krafter och tog mig ut och när jag kom hem va humöret som bortblåst. Så skönt :)
Så har jag haft Josse här på lite besök. Och mamma och pappa med på kvällen.

Så de vart en bra dag till slut :) Synd att helgen är slut nu bara.



Kommentarer
Postat av: Anonym

Ni är nog tyvärr inte säkra än, eftersom man smittar 48 timmar efter sista symtomet innebär de ju att han kan ha smittat er idag, sen tar det ju x antal timmar innan det bryter ut.



Men för er skulle hoppas jag ni klarar er. Framförallt den lilla :)

2012-01-22 @ 20:48:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback