Klaga

Thilda har fått en vit prick nere i mun så snart kommer de nog en tand.
Hon har vart jättegnällig hela dagen och vill bara vara i famnen.
Äter 1/3 flaska och sen är hon hungrig efter en halvtimme igen och så blir de samma visa.
Just nu sover hon och jag känner mig helt slut!
Alla dagar med bebisar är inte solskensdagar kan jag skriva under på!

Dessutom blåser det storm ute och Yttermyrs plåt har gjort ett skitjobb med vår nockplåt som blåst av TVÅ gånger.
Tre gånger har de vart här och vi har fått betala varje gång även fast de inte gör ett ordentligt jobb!
Så varje gång det blåser så blåser nockplåten lös på ett ställe. Kommer inte anlita dem mer!
De borde inte ha tagit på sig jobbet om de inte kunde göra det ordenligt!

Har försökt baka också, behöver jag ens säga hur de har gått? 

Och när jag endå klagar så kan jag berätta att jag tappar mängder med hår och mitt hår är skittunt.
Ligger hår överallt efter mig, usch.

Ja, nu räcker de. Man behöver ha skitdagar för att uppskatta dom bra dagarna också!

Skulle bara vilja gå å lägga mig nu men de kan jag ju glömma.

Tur jag har dig min älskade lilla skrutt :)
Ska passa på och vila lite nu medan hon sover så ska vi busa sen när hon vaknar.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Du har då en riktigt söt dotter Elin titta på henne så blir nog dagen bättre :) Kram

2012-03-02 @ 16:06:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback