Plus minus

Vägning idag, och de är + / - 0. Vilket jag är GLAD för!
För jag vet inte vad som hänt med mig, förra veckan åt jag så mycket skräp!
Tryckte en 200 g marabou i fredags å sen ostkrokar och cola å fikabröd å ja behöver jag forsätta ;P
Blir lite sur för nu tänker jag, tänk va vågen kunde ha visat om jag hade struntat i de där!!

Men men nya tag denna vecka. Hoppas på härligt vårväder hela veckan för då kommer vi ut på våra långpromenader och så får jag försöka hålla igen lite på gosakerna.
Kommer unna mig nått på helgen men inte LIKA mycket som förra veckan.

Beställde iaf bilstolen igår till Thilda efter massa googlande. Men den är från 9 kilo så får nog vänta ett litet tag med att inviga den. Vägning den 27 så får se vad hon väger då.. tippar på 8 kilo nått :)

På eftermiddan ska vi ta oss iväg till familjecentralen på familjeverksta. Träffa lite mammor och bebisar. skoj!
Sen lär jag åka in till valbo när marcus kommer hem för att köpa saker till dopkorten som fattas.
Fattas band till 4 kort, drygt!!


Kommentarer
Postat av: sara

ja vi vet inte hur länge de håller, men nått år hoppas vi :D annars får man väl ev måla på en gång till då för 200 eller kakla om :)

2012-03-14 @ 13:25:08
URL: http://blondstar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback