Trevlig helg

Söndag igen då. Helgerna går för fort :)

Har haft en väldigt trevlig helg, i fredags kom Josse och hälsa på. Vi beställde pizza och prata massa som vanligt.
Och igår så va de dags för tjejmiddag hos Gabbe. Bjöds på massa gott men efterrätten tog hem priset.
Suuupergod chokladkaka med after eight.
Så roligt att ha våra middagar. Å att få träffa Tindra och Novelia, riktiga gullungar!
Nu hoppas jag på att de bokas in en jobbfest snart så jag får nå mer kul att se fram emot ;)

Idag åkte marcus i väg på match tidigt och jag och Thilda har vart ute i nästan två timmar. Tog en långpromenad och sen har jag plockat lite på gården å altan. Vill göra Vår men känns lite tidigt att plocka fram möblerna redan men snart så.

Nu är bustrollet vaken så nu ska jag ge henne lite mat och sen leka lite.

Gårdagens vinmamma;)
Börjar komma i många av mina jeans igen, även om de är på gränsen att de går att stänga dem ;p Skönt att kunna ha nått annat än bara tights.

 

 


Kommentarer
Postat av: my

Var har du köpt busen du har på dej?

2012-03-18 @ 14:55:21
Postat av: Caroline

Huset i Mom har jag varit mycket vid. Mitt x föräldrar bor där. Verkar det intressant eller kollar ni vidare? Trivs ni inte i huset ni bor i nu?

2012-03-18 @ 15:04:52
URL: http://carolineprim.blogg.se/
Postat av: Gabbe

Tack själv =) super trevligt ses snart igen hoppas ja ;D

2012-03-18 @ 15:55:56
URL: http://gabriellahedlundblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback