Bloppis

Ska sälja av lite av Thildas urvuxna kläder och tänkte prova att lägga upp dem här först.
Jag säljer bara kläder som är sparsamt användna eller helt nya. Har synat dem efter fläckar och dylikt men även jag kan missa.

Om ni är intresserad av något så lägg ett mail till mig : [email protected]
Först till kvarn gäller.
Frakt tillkommer om ni inte vill hämta dem. (blir frakten billigare än jag angivit så fixar vi de)
Jag packar inte i några jättetjusiga paket utan gör så enkelt så möjligt :)

Jeansklänning från Lindex stlk 74.
35 kr (+ frakt på 26)


Klänning från FIX. Något ljusare i färgen än vad bilden visar.
Stlk 68, 30 kr (+ frakt på 26kr)


Klänning från Lindex i stlk 68.
20 kr (+ frakt på 26kr)


Så söt sommarsuit i stlk 62
20 kr (+ frakt på 12 kr)



Harembyxor, ceriserosa i stlk 62
15 kr (+ frakt på 12 kr)



Stjärnhoodie från Lindex i stlk 74
30 kr (+ frakt på 36)


Kortbyxor/tights från Polarn & Pyret i stlk 74
25 kr (+ frakt på 12kr)

 

Ja vi börjar så, finns de intresse så kommer fler kläder upp :)

 

 


Kommentarer
Postat av: Caroline

Jätte fina kläder! Jag hade gärna köpt dem om det inte vore för storleken, jag är ute efter 56 och 62 just nu. Lägg gärna upp mer kläder ;)

2012-05-09 @ 00:07:16
URL: http://carolineprim.blogg.se/
Postat av: sofie

Hej! Jag är intresserat av allt utom klänning med krage och kortbyxor.

Jag bor i sandviken och kan hämta så du slipper skicka.

2012-05-09 @ 17:24:02
URL: http://ingridlovisasofie.blogg.se/
Postat av: sofie

Hej igen! Min dotter kom i måndags och är fortfarande kvar på BB :)

Går det bra om jag hämtar på måndag? Jag kan sätta in pengar åt dig imorgon om du vill?

2012-05-09 @ 22:47:38
URL: http://ingridlovisasofie.blogg.se/
Postat av: sofie

14 tiden på måndag skulle passa bra. Du kan väl meddela mig om du får förhinder, annars dyker jag upp då? :)

2012-05-11 @ 00:01:55
URL: http://ingridlovisasofie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback