Skitdag

Blä vilken skitdag.
Thilda är supersnorig...Tänk om de är pälsdjursallergi?! Eller pollen/gräsallergi... Marcus är ju allergisk mot båda så är ca 50 % risk att hon också blir det. :(
Mille haltar igen... Och jag har ont i knä. Inte många rätt idag med andra ord!

Marcus blir borta hela dagen och kvällen idag också. Men Josse kommer snart oc håller oss lite sällskap så de är en bra sak iaf :)

Jag borde ta reda på tvätt och disk men jag ORKAR inte just nu. Får ta de sen i stället.

Vilket roligt inlägg va ;)

Har iaf fått ett sms om att Thildas kläder från HM har kommit så ska gå och hämta ut dem idag.
Och sen väntar vi på att sulkyn vi beställt ska komma och mina springskor.


Kommentarer
Postat av: Gabbe

ja det var super mysigt och man fick gå in i ladan och titta och klappa =) får ta det nästa år då Thilda har lite mer nytta av det ;D Vi åker upp i morgon till söndag. om ni är i stugan kan vi ju träffas där och gå i skogarna? haha. kram

2012-05-16 @ 07:53:08
URL: http://gabriellahedlund.blogg.se/
Postat av: Fia

Tack =)

2012-05-16 @ 17:26:54
URL: http://fiaf86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback