Vetrinären

Idag har thidis och jag vart in med Mille till vetrinären.
Stackarn har haltar i några dagar så vi vart tvungen att åka in.
Fick medecin som han ska få i en vecka och jag håller alla tummar och tår att han blir bra av de!
Fick även höra att han va av modell tjock rottis;p
Vi som tycker han är smal nu jämfört med i vintras så nu är det dietfoder som gäller. Motion får han redan bra så där kan vi inte göra så mycke mer.

Mamma och jag har vart på loppis. Hitta två saker till Thildas rum bara. Ska ta tag i att fixa ordning där så hon nångång kan flytta in dit. När mamma å pappa känner sig redo för de:)

Marcus är på match hela kvällen å jag sitter med ett glas fredagsvin:))


Kommentarer
Postat av: Caroline

Åå va söt hon är! Och vilken fin kofta!



Om du ska sälja urvuxna kläder så hojta gärna till ;)

2012-05-05 @ 00:23:05
URL: http://carolineprim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback