Vi klara de:)

Vårruset gick jättebra, vi rusade på 30 min å de är jag nöjd med. Man får ju springa zickzack mellan alla som går å springer saktare så blir lite ryckigt tempo.
Å jag har inge ont i knä idag heller!! Så skönt om de bara va pga skorna!!
Till dig som undra så är skorna köpta från ellos, finns på sportamore också. Lämna gärna namn när ni kommenterar, blir nyfiken när ni är anonyma:)

Tack Tina för tipset om blommor, köpte 10 st pellagoner på Coop i går. Så fint med blommor!! Få se om vi kan koppla in pumpen snart så vi kan spola av altan å göra i ordning ordentligt där.

Thilda sover just nu och jag passar på att slappa lite på soffan.

https://cdn2.cdnme.se/cdn/7-2/296524/images/2012/pic_203757407.jpg" class="image">


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback