Bloppis igen

Har rensat ur lite mer kläder ut Thildas garderob som jag tänkte lägga upp här först å se om de finns nå intresse.
Helst skulle jag vilja spara ALLA hennes kläder men vi har varken plats å till vilken nytta egentligen ? .... :P
 
Har synat kläderna efter fläckar och dylikt å inte hittat några.
Kläderna finns i Storvik men kan även tas till Sandviken. Kan skicka dem om köparen betalar frakten.
 
Först till kvarn gäller. Lämna en kommentar i kommentarsfältet vad du vill köpa isf.
Fleecetröja i använt skick, storlek 74-80. Pris: 15 kr

Undebart söt onepice från HM. Lite nopprig på baksidan nedtill på benen. Inget man ser om man inte kollar efter det. Två fickor på rumpan är det också :) Storlek 74, Pris: 90 kr
Tröja från Lingon & Blåbär i skönt material. Ser ut som ny. Storlek 70. Pris: 30 kr.
 
 
 
 
 
 
Så söt linnebody, tryckfel på en av rosorna längst ner till höger, se bild. Såg det först nu... Inget som syns om man använder den till byxor/leggings. Storlek: 74. Pris: 20 kr

Tröjai velour från Kappahl. Som ny, Storlek: 74. Pris: 40 kr
 
 

Tuff tröja, Lite nopprig som finstickat lätt blir. Storlek: 68. Pris: 25kr.

.
 
 
 
 
 


I använt skick. Storlek: 74. Pris: 10 kr.
 
Sötaste höst/vår-jackan från Kappahl. Storlek 74. Broderad fjäril fram och på ena armen. Pris: 80 kr. 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Sara

Jag köPer gärna onepiecen och den rosa tröjan med brunt på ärmarna :)

2012-09-01 @ 21:29:24
URL: http://Blondstar.blogg.se
Postat av: sara

ja de va lite stort, hon har ju precis börjat med 62, haha :P men den där onepiecen va så söt :) nån gång kommer hon ju till 74 :) jadu, jag har ju ingen planerad resa till storvik så om du vill kan du ju höra av dig om du ska till sandviken nån dag :) annars får jag ta o åka till storvik:) ja, jag tittade på mobilen så då trodde jag de va brunt, emn att de är svart spelar ingen roll :D

2012-09-01 @ 22:13:45
URL: http://blondstar.blogg.se
Postat av: sara

ok, ja är han där hela dagarna eller eller passar nån tid bättre? :)

2012-09-03 @ 09:36:35
URL: http://blondstar.blogg.se
Postat av: sara

ok, är de bara att gå in och fråga efter han eller är de bara han som finns där? jag ska till skolan till 12 imorgon, så på väg hem, ca 12,30 eller nå.. eller är de mitt i lunch? ja, jag kunde inte låta bli när de va sån bra "deal" sen hitta jag mina kängor jag köpte i höstas i garderoben idag, de hade jag glömt haha.. men nu har jag två, de va ju så billiga :D

2012-09-03 @ 20:29:46
URL: http://blondstar.blogg.se
Postat av: !

Hej det här har inget med din blogg att göra. Jag tänkte bara tala om för dig att du bör ändra ditt lösenord på ditt Facebook konto. Jag personligen hade inte tyckt om att mitt ex var inne på min fb och snokade. Tänkte bara tala om det för dig :) ha det så bra.

2012-10-11 @ 12:54:30
Postat av: Sofie - Mamma till William

sv: Dörrarna satt faktiskt här när vi flyttade in :D
Meen, jag tycker att jag har sett några liknande på Coop forum(?) i valbo, vid byggavd, kika där vettja !! :D

2012-10-21 @ 09:26:04
URL: http://sofieeklund.vimedbarn.se
Postat av: ellenojag

Godmorgon och grattis till en mössa från Mireo!
Mejla Mireo på ; [email protected], och ange vilka färger du vill ha på mössan, namn och storlek!

Stort grattis!
Kram Hanna

2012-10-22 @ 09:12:56
URL: http://ellenojag.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback