Back again

Äntligen har vi kommit i ordning i nya lägenheten å internet har vi så nu ska jag skärpa till mig med bloggningen igen.
 Jag trivs iaf som fisken i vattnet här på Mossvägen, lungt område och perfekt för Mille att springa. sen har vi ju rusta så sovrummet och vardagsrummet vart jag jätte nöjd med. kan slänga in några bilder sen kanske...
Fast är lite små detaljer som fattas här och där, små saker som kommer med tiden.

Ska nog ta en tur till Ikea, hemtex och alla dom där roliga affärerna tll helgen när man har fått den efterlängtade lönen! Måste även inhandla lite julklappar, har någorlunda koll på vad alla ska få iaf så kan vara skönt å ha de klart innan de blir rusning för då vet jag en som kommer få panik om de ska handlas.

Jag och Sara har nyss vart ute med the dogs i ca 2 timmar och gått, känner mig grymt duktig. ska försöka ta mig ut på några flera sånna här promenader minst några ggr i veckan. Nu ska jag ta ett bad och sen är det Prison Break..




Kommentarer
Postat av: KimJ - Vardag & Design hjälp

Fin blogg! Ha en skön kväll! Kram KimJ

2007-11-19 @ 21:12:48
URL: http://kimj.blogg.se
Postat av: Sophy

Ääntligen..=) Näedå, men skoj att du kommit igång med bloggandet igen..=) ni får klura på vad ni önskar er i julklapp också! får bli en kombinerad inflyttningspresent och julklapp tror ja..om de inte dyker upp en inflyttningsfest innan då..=) Kramkram på dej!

2007-11-19 @ 22:05:16
URL: http://sophy.blogg.se
Postat av: Sophy

Mm och jag kan lova att dom var precis lika goda som dom ser ut..hehe..=)

2007-11-20 @ 07:46:41
URL: http://sophy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback