JULMYS

Åhh va fint det är ute när de är massa snö!! Älskar vintern när de är sånna här dagar. lagomt kallt och massa snö.
Och i morgon så ska det julpyntas här och så ska jag och älsklingen julbaka lite , lussekissar och knäck. MUMS!

En mindre rolig grej är att BÅDA mina katter har fel på ena bakbenet ?! hur är detta möjligt att båda har samma fel ? iof är det bra mycket bättre på Sacha nu men Indra är det inte alls bra med. Är det någon som är dum mot dom när dom är ute ? man kan ju undra!!
Iaf så har vetrinären sagt att vi ska avvackta någon dag och se om de blir bättre annars måste vi åka in och göra undersökning. Så jag hoppas verkligen det läker av sig själv. Inte direkt bästa tiderna nu att lägga ut några tusen på henne när det ska köpas julklappar. fast iof är det väl aldrig bra tid för sånt....

och en mindre rolig grej till är att jag nyss har färgat håret.. mörk brunt som vanligt å sen skulle ja göra en tjock blond slinga i luggen och som vanligt så blir de lite halvorange, men vi kan säga guldblont så låter de mycket tjusigare. ; P

Nu kommer min älskling hem så nu ska jag gå och ge han en PUSSSSS!

PUSS / E


Kommentarer
Postat av: Sophy

Åå va gott me lussisar!! Jag måste ta tag i o baka ja också tror ja! De e ju såå gott!! Men de värsta är väl att man går och äter hela tiden då!! Hoppas allt e fint med er, vi får ta o ses nåt snart! kramkram

2007-11-30 @ 16:45:51
URL: http://sophy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback