9 April

2 hela dagar kvar på de här bygget nu.. Känns riktigt bra men med en tår i ögat när jag tänker på alla personer som man lärt känna här och som man har umgåts med 8 timmar om dagen i ett år tillbaka!
Några av dem kommer jag ju fortfarande att träffa men inte på samma vis. Och vissa kommer jag inte träffa mera... 
Men i de stora hela så känns det bra iaf. :)
Börjar bli lite nervös inför måndag när jag börjar på nya stället. Men de går nog bra tror jag , jag har ju ett stort försprång iom att jag kan de mesta redan.

Idag ska jag hem och kanske baka lite tills på fredag när jag ska bjuda jobbet på nå gott ! Men vet inte riktigt vad jag ska göra, antingen cheesecake, hasselnätsmaränger, brownies eller blåbärsmuffins. Hmm.. allt låter gott, eller hur ? :)

image52
image53


Kommentarer
Postat av: Sophy

Mmm de lät verkligen riktigt mumma alltihopa! Muffinsarna ligger nog högst på min lista..=)
Åå va tråkigt att ni var upptagna då, vi får ta de en annan gång istället då!!
Men kärringen får väl köpa sig en egen katt om hon så gärna vill ha en då! Grrr va arg ja blir! Hoppas allt löser sig!

Kramkram

2008-04-09 @ 16:42:20
URL: http://sophy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback