Fjälls

Sitter på jobbet nu å "jobbar in lunchen".

I fredags så käkade jag sushi för första gången in life hemma hos jossan å kalle. trevligt å goott va de till å med ! Nästan så jag längtar tills nästa gång jag får äta de !:) Sen i lördags så va vi över till Storvik och grattade brorsan som fyllde 15 och käkade lite tårta.
Sen så åkte vi hem och bestämde oss för at dricka å spela lite singstar å sen krogen, helt ok.. lite för nykter bara :) Men jag höll mig bara till bacardi så på söndag va ja inge bakis alls.. vilket ja JÄMT brukar vara.
Så på söndan kom mamma in till sandviken och fick en massage å så fika vi lite snickerskakor. Mums!

I morgon åker vill till fjällen :) Vemdalen tror ja de hette. Thomas har tvingat mig att ja måste åka skidor så de här kanske är mitt sista blogginlägg :/ hehe. Ska bli så skönt att åka bort och förhoppningsvis blir vi lite bruna också.


Tänk va bra de har löst sig med allt, tänk om ja inte hade vågat då hade ja ïnte mått lika bra som jag gör nu . Nu känns allt mycket roligare och ja ser fram emot att börja på nått nytt. :)

// Elin

Kommentarer
Postat av: tina

nu blir jag nyfiken. ska du byta jobb eller vad är det du ska börja med för nått?

2008-04-01 @ 15:00:12
URL: http://tjina.blogg.se
Postat av: Tina

söker du nytt eller har du nått på G??

2008-04-01 @ 17:37:10
URL: http://tjina.blogg.se
Postat av: Sophy

Hörde "skvallret", du vet ju hur de är i vår släkt, där vet alla allt...haha!! Jättegrattis till dej! Skönt för dig att de löste sig så fort!!
Imorrn drar vi till fjälls! Ska bli jätteskönt o komma iväg! De finns kläderåt dej hemma hos mamma nu! Vi ses imorrn! ;0) Kramkram

2008-04-01 @ 17:46:29
URL: http://sophy.blogg.se
Postat av: Joséfine :))

Ha det sååå skönt i fjälleeenn!!!!!
Sola lite åt mig också ! pleaaase :D
Pussskramis

2008-04-01 @ 20:54:02
Postat av: Thyran

De ska ja göra josefineee ;) Ska åka skidor åt dig också så förbered dig på att få ont :P haha! Pusss!

2008-04-02 @ 12:10:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback