Ingen vinter varar förevigt..

.. MEN man kan ju börja undra ?

Nu är jag så himla trött, har problem att hålla ögonen öppna och jag har ingen lust alls att jobba nå.. Sitter mest att rensar lite gammalt och kollar på hemsidor.
Har kollat lite på ny bikini till sommarn, hittade en som jag verkligen vill ha men för vilket pris sen då, 1190:- Såå nej den blir de inte !  Blir väl säkert nån från HM till slut, brukar bli så:) De brukar alltid ha nån som är helt ok och betydligt billigare.. :)

Ikväll ska jag och älsklingen åka in till Valbo, vi ska köpa en sodastream och så ska jag köpa massvis med nya trosor haha. Har verkligen bara gamla, urtvättade tråkiga trosor!

Undra när jag får tillbaka min bil, den har vart på lagning sen förra tisdan? de skulle ta 7-9 dagar.. och idag har de gått 9 dagar. Jag vill gärna ha den före helgen. Ska ringa dom nu kom jag på..

// Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback