Lortkatt

Kom precis hem och möttes av världens skitigaste Indra!! Hon va helt svart i skit och lera. Ingen aning om vad hon kan ha gjort så hon fick iaf ta sig en dusch och nu ligger hon brevid mig i sängen å är sur och slickar sig torr! :)
Min goa kissemiss.

Jag hann även med att städa ur min garderob idag, fick ihop en hel svart sopsäck med kläder som de iof inte va något fel på men som bara har legat i garderoben och tagit plats. Så nu har jag ordning i garderoben igen, få se hur länge de varar.
Sen va jag i väg och slängde kläderna i en sån där insamlingkonteiner (stavning ? :) så de va dagens goda gärning både för mig själv och för några andra som kanske får mina gamla kläder hehe.

Har vart på trevligt besök i gävle nyss också. Kollat mig i en hemsk spegel så nu ska jag ta och klämma lite porer å sen ska jag sova. Hoppas på fin väder till imon.

// E



Kommentarer
Postat av: Tina

hejsan. har du inga bilder på din balkong. lite kul att se hur du har gjort det eftersom att vi har lika liten balkong. det är ju så sjukt trångt. kan ju inte ens ha blommor på räcket för att man har grannar under=( Fast jag får väl ha det som jag hade det förra året med möbler och så. det får duga=)

2008-04-22 @ 12:47:12
URL: http://tjina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback