MASSAGE

Ligger på sofflocket nu och har ont i svanken, jag skulle behöva en massage själv känns de som! Har nog legat på något knepigt sett i natt.

Idag har jag vart i väg och jobbat och sen när jag kom hem lagade jag pannkakor åt karln å mig så nu är jag verkligen proppmätt. Ja kan ju inte låta blir att provsmaka medans jag steker dem så jag är ju så gott som mätt när vi ska sätta oss och äta.

Imon är de ju sista april också så jag ska i väg och handla lite god grillmat till kvällen och så skulle jag ha köpt nått gott att dricka också. Jag ska nog köpa massa grönsaker som vi kan grilla, paprika, majs,champinjoner, squas och nått kött så klart.  Ska bli så mysigt att grilla, dricka och spela lite kubb.

Sen på torsdan åker thomas tidigt på morgonen på cup till Falun, så jag har beslutsångest över vad jag ska pyssla med över helgen. Jag gillar ju inte att sova ensam hemma =) Så antingen åker jag till stugan med mamma och bror å går på rättviksmarknaden på lördan eller så blir jag hemma och har Mille som sovsällskap ! :D


Håller en stor tumme för en sak också, återkommer med vad när jag vet mer  ;)

//Elin//


Kommentarer
Postat av: maalin

jag vill veta vad elin. och gärna nu :) hihi
men när kommer det bilder från festen då ? :)
hade bra gumman. puss och kraam

2008-04-29 @ 19:26:26
URL: http://maalin87.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback