Pirrpirr

Tjo. då var de söndag igen då.. har vart nervös hela dagen till å från för i mon. MEN de går nog bra bara jag kommer dit!

Jag hann inte riktikgt med allt jag hade tänkt igår, rutorna gick tex inte att tona för att de går nå elslingor i dem somkangå sönder.. attan. Men jag hämtade hem cykeln iaf och så var jag och mille ut påen lång cykeltur (istället för långpromenaden) och sen kom carro hit och vi utbytte lite tjänster.. hon klippte mig och jag masserade henne. Så nu har jag hellugg, har inte vant mig än men de blir nog bra.. har prcis färgat håret också, lite mörkare.

Nu har jag precis plockat in tvätten och masserat älsklingen och snart ska vi göra tacos..förandra gången i helgen. Vi blev ju bjudna på tacos hemma hos mamma och pappa i fredags också :) Men de är så gottså de kan man äta ofta.
Och apråpå äta så har jag vart hungrig precis hela dagen idag, finns inget stopp.. jag äter men blir inte mätt?! knepigt..

Nu har jag laddat överlite bilder till datorn iaf,  men de går inte så bra att lägga upp bilder här , lyckas bara med 3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback