Våååååren !

Idag har de vart riktigt vårvärder.. underbart! Jobbade från 10 till 15 idag, va en riktigt lugn dag idag.. kan tänka mig att alla va ute i solen i stället för inne i gallerian!!
När jag slutade så gick ja direkt hem och hämtade Mille och sen tog vi en lååååång promenad i vårsolen. Vi va i skogen å kasta pinnar å runt  bort mot björksätra å sen va vi upp på stan i Kims nya lägenhet och kolla hur de gick för Thomas med målningen å sen till slut gick vi hem! :)
Och på hemvägen hitta jag på Sacha.. efter 1 veckas letande och oroande så satt hon mitt i vägen på odengatan så klart. Så nu är hon hemma och får inte gå ut! Jag har precos satt ut en annon på henne.. men en klump i magen .. Jag vill inte göra mig av med henne men de finns inget annat å göra nu!

Åhhh blir arg bara jag tänkerpå de, är kärringens fel att hon inte förstår vart hon bor.. vet att jag har tjatat om det här förut men jag blir så trött. För de är så klart att katten är inne hos henne när hon luktar parfym och rök när jag hittar på henne.. de innebär att jag har gått och letat efter MIN katt som har hon har tagit in till sig och så säger hon att hon inte har tagit in henne... !!!! DIH säger ja bara !

Här kommer 2 bilder på världens mysigaste katt iaf, om ni vet någon som är intresserad av en kattflicka och kan ge henne ett livslång hem så hör av er .

image79
image80

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback