Bakdag

Igår va jag över till storvik och käkade med bror och hyrde film. Som vanligt nä rjag bestämmer film så är de bara skit och även denna gång! Nu ska jag aldrig mer välja film när jag ska hyra med någon annan... :) Det slår aldrig fel, de blir jämt en dåligt film!

Jag var även i väg och gymade igår även fast jessica inte var med så det tyckte jag att jag gjorde bra. Men idag har jag också fåt lite ont i halsen... hoppas de inte blir nå värre än så här utan att de går tillbaka. Harlust att gymma idag igen men vi får se hur jag känner mig senare idag.


Just nu ligger jag å väntar på att bulldegen ska jäsa klart så ska ja sen gå och baka ut den. :) Sen tänket jag baka nått mer också men har inte bestämmt mig för vad ännu. Men de är lika bra jag börjar baka nu å lägger de i frysen tills jag fyller år annars blir de bara köpt fikabröd och de är ju inte lika gott :) Förhoppningsvis.. man vet ju aldrig jag kan ju misslyckas med tanke på att de är första gången ja bakar bullar helt själv.

Å thomas är borta och jobbar sen i torsdags men det har gått bra att vara ensam hemma än så länge, jag tycker inte om att sova själv men de har faktiskt inte vart något problem. Jag har haft Indra på ena armen och Mille nedanför sängen och lyset i hallen på så jag har slocknat direkt jag lagt mig varje kväll. Annars är de både skönt och tråkigt att han är borta. Skönt när man kan göra precis vad som faller en in men tråkigt för att det är så tomt här hemma och för att jag saknar han. Ja tror nog att de kanske kan vara bra endå för förhållande att han är borta som han är nu för då längtar man ju efter varandra så sen när man väl träffas så kanske man uppskattar varandra lite mera.

Nu ringer klcokan .. nu ska här bakas bullar!!

/E


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback