Böcker

Igår kom äntligen min a böcker som jag beställde förra veckan. 5 stycken pocketböcker och alla verkar super bra =) Har börjat läst en nu, som ja faktiskt inte kommer i håg namnet på (så bra va den, nädå) iaf så vart jag helt fast i boken. Längtar efter att få komma hem och läsa... de är inte likt mig.. jag som kanske läst 5 böcker i hela mitt liv frivilligt..

Så fick jag ett pocketogram från jobbet här om dan också så jag har beställt ytterligare en bok =) En hel liten boksamling hemma nu;)

Idag ska jag och Jessica köpa gymkort iaf, det blir på fitness. De har bäst öppetider och var inte farligt dyra alls, iof är det jobbet som får stå för räkningen men endå.
Suck va trött jag är! Skulle bara vilja lägga mig ner på skrivbordet och sova nån timme !

/E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback