Gefle

Igår efter jobbet åkte jag hem och fixade till mig lite och sen tog jag bussen in till Jossan. På bussen va de fruktansvärt varmt och de stank svett och folk trängdes i gången, blä.. tack och lov finns det bil. Nu får de nog gå två år till innan ja sätter mig på en buss igen.
Väl inne i gävle så korkade jag upp rosevinet och blanda ut det med sprite och spettsa med lite hallon, alltid lika gott :) Jossan drack sprit och sprite ;p Vi satt och snacka strunt, kolla på tv och jag hittade gamla bh:ar i jossans sopor som jag tiggde åt mig. Hennes titts har ju blitt lite för stora för dem men de var ju inge fel på dem så jag plocka upp dom och tog nöjt med mig dem hem :)
Lina och Frida kom förbi också och senrunt elva traska vi ner på stan, sjöng och dansa i ett öltält och drack cider ett tag. Sen sprang vi vidare till ett annat öltäl och tog en öl.. kanske av blandningen jag är lite smått bakis idag. cider, vin , öl...
Sen gick vi  och kika lite på stan, va in på jossans jobb och kissade.. jag hatar verkligen bajamajjor så det var tur vi kunde gå till hennes jobb. Som tur va så ringde thomas sen och fråga om han skulle hämta mig så jag slapp ta bussen hem.

Men det va en riktigt trevlig kväll iaf :)

Nu väntar jag på att tvätten ska bli klar så att jag och Thomas kan åka in till gävle igen. Idag blir det nog inge dricka utan mest kika lite och äta nått gott. Kolla på Nordman mabye.

/E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback