Gym?

Vaknade nyss av att Jessica ringde och sa att ho nhar blivit förkyld och inte kan gymma idag. Attans, jag som va så taggad.. men jag kanske går ner å kör lite en sväng själv. Vi får se..

Har iaf hunnit med en morgonpromenad och snart ska jag samla ihop all tvätt och gå bort med den till tvättstugan. Kanske tar en repa med dammsugan också, det kan verkligen behövas. Men sen skulle det vara skönt å gå ner och gymma lite, man känner sig så duktig efteråt och de är skönt i kroppen.

Ikväll ska jag över till bror och käka grillat :)  Mummaa.. de var ett tag sen nu !

Skulle ha färgat håret också idag men får se omjag hinner det, jag var in på cityfrisörerna i valbo i går när ja Jessica va och shoppade och det va en tjej där som rekommenadera att jag skullelägga i en intensiv toning, Djup brun. Får se hur det blir.  Håret har iaf blivit mycket bättre av de nya schampoo och balsam som jag köpte från Loreal, repair (stavas). De va dyrt men de håller i stället länge och är mycket bättre för håret än vanligt butiksschmpoo som bara är rester av riktigt schampoo. 

Igår kväll kom jossan över och vi gick och handla chips och dricka på ica sen satt vi oss i soffan och kolla på tv. Vatyp inget bra alls men vi snacka lite skit och slappa... men sen runt tolv tiden så började mina ögon åka igen.. .haha det är helt sjukt jag orkar berkligen inte hålla ögonen öppna längre än tolvpå en fredagkväll. De va til och med övertid att vara vaken till tolv.Ändå gången ja kan ara vaken längre på en fre är väl om jag festar annars är jag däckad. Sen sover jag ju till 10-11 dagen efter också satt 12-14 timmars sömn är vad jag behöver efter en arbetsvecka !

/E  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback