Jobbet

Nu e man tillbaka efter semestern på jobbet igen. Både bra och dåligt. Skönt att komma igång med vardagen men tråkigt att inte få ha sovmorgon och kunna göra precis vad som faller en in på dagarna. Men men... de är ju bara skit väder ute också så att ha semester en sån här dag är ju inge vidare de heller.

Dagen har börjat väldigt slappt lär jag säga, har kollat igenom mail sen fem veckor tillbaka och lagt in lite odrar. Pratat lite lön och fixat en del sånna där grejer. 

Madde och jag har jour idag så på lunchen ska vi springa iväg till ams och få ett papper påskrivet så jag får lite pengar. :) 

Nu får jag väl börja att se fram emot att vi ska åka utomlands i september i stället då:)

/E  

Kommentarer
Postat av: Emma

kan du göra headers? Vet du någon som kan göra det? Behöver en ny :P tack :D

2008-08-04 @ 09:48:03
URL: http://regalemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback