Suck

De känns som de kommer bli en riktig skit dag idag, är så less på allt. Inte allt föresten men mycket..
Jag är less på att dom jag vill ska jobba har semester!! Jag vill att Jessica, Gabbe, Ulrica och Tina och de ska komma tillbaka, the old TT =P. Inte för att jag har något emot de som jobbar nu men det är bara skönare när vi är full grupp och Jessica och Gabbe som jag mest brukar umgås med kommer tillbaka.
Sen är jag less på FÅGELN också, har så mycket jag skulle vilja säga men det skulle nog inte vara så lämpligt.

Igår slapp jag grannen iaf :P När jag hade vart ute med Mille igår kväll så träffade jag en annan granne som jag stod och pratade med och hon berättade att han jämt springer runt till grannarna och frågar om de vill komma över och dricka sprit när hans fru är i Finland. :) Hon sa även att jag inte ska öppna nästa gång för i bland brukar han bara knata in i lägenheten... Kul om han hade gjortr de när jag var ensam hemma :S

Imon blir ska jag in till Gävle med Josse, då ska jag nog passa på att äta Langos och sen ska vi så klart dricka massa ;p

/E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback