Träning

Kom nyss till jobbet, har träningsverk i armarna så det var till å med jobbigt att köra bil hit. Men de är skönt! De känns ju att man har gjort nånting när man har träningsverk iaf. Och nu har vi tränat 3 ggr och ska ner idag också sen blir de vilodag i mon. Ja är skit taggad nu och jag känner redan att jag mår bättre av att träna. Mår bättre med mig själv och så blir jag piggare, nu gäller det bara att hålla i det här! Jag har ju en förmåga att tappa motivasionen lätt men jag får hoppas att Jessica pushar på mig isf ;)

I dag på lunchen ska jag ner till mormor och morfar och hälsa på och få lite mat. Va bra länge sedan jag träffa dom.. och så har mormor lagat pannkakor åt mig! Finns nog inget godare än mormors pannkakor ;)

/E


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback