Dan före dan före..

Jaa då va de en ny vecka igen då.. men bara 2 arbetsdagar vilket är en himlans tur för idag har vi inte gjort mycket på bygget. Rullat tummarna och suttit med fötterna på borden.. pratat skit å ätit riskakor. Tänk om chefen läser detta ?!. :) hihi.
Och i mon tror ja det blir samma visa igen.. kanske att vi slutar lite tidigare då :) Ska försöka hinna med och sola isf.. Å sen blir det väl uppesitta kväll med bingolotto antar ja... vi får väl se :)
Å sen e de ju julafton... som ska firas i hofors..
I år ska jag få pannkakor på julbordet.. de ni ;) haha ... jag och min kusin Albin.. Julmat är inget för oss inte ;)
Kräsen ? ne inte ja inte.

Helgen då ... fre som va vart de som sagt hofors, sallad och vin. Foot of africa.. konstigt vin de där. Å sen lite singstar på de m.m. trevligt ;)
Lördan va de shopping i valbo med Mamma.. ja va mest bakis och hade full skå med att trängas bland allt folk.. köpte en lykta och lite smått bara. Kom på sen att ja skulle haft en klänning till juldan men de kansek blir en tripp in i mon.
När vi kom hem fixa ja till mig och åkte in till sandviken.. börja dricka vin Igen.. spela singstar Igen och kvällen sluta med att jag gick ut på krogen själv. Lyckat ?.
Sen skulle ja gå från krogen i skyhöga skor, kan tänka mig att jag såg lite smått rolig ut :) Som tur va fick ja skjuss efter halva vägen hem till fridas bäddsoffa.
Vakna vid 10 på söndan och gick upp och ner till gamla längeheten och plocka. Så nu är det inte SÅ mycket kvar dära. Urstädning bara typ..

Nu ska ja ta en dusch, mamma har nyss klippt håret på mig så jag har massa små hårstrån som ligger å klias..

/ E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback