Marsipan grisar

Igår fick vi sluta tidigt på jobbet för att vi jobbat på så bra i veckan :) Så åkte och solade direkt efter å sen på kalas hos kusin Albin som fyllde 5. Så sööt.. fick några kramar :)
Där bjöds de på smörgåstårta, munkar, vanlig tårta och marsipan grisar...Så när jag sen skulle åka så fick jag magvärk, men de va de värt ! :)
Sen vart det valbo en snabbis.. hann köpa rätt mycket. Skor, tröja, örhängen, trosor och chinos.. 3 gången har jag provade dom där byxorna och ängligen satt dom hyffsat. Tycker de är så snyggt på andra men att dom inte har suttit nå snyggt på mig men efter -3 kg så.
Inget ont som inte har nått gott med sig...
Avsluta kvällen med Idolmys iaf. Inte mer än rätt att Kevin vann tycker ja.. men tydligen har han slagit igenom som artist innan idol i sitt hemlad Malta.. ´


Idag har det iaf flyttas massa möbler, körts lite fyrhjulig :) bakats.. fick ett nytt recept på cheesecake som är jätte enkelt och tar inte mer än 10 min att göra. Med dajm i.. smakar nästan som vanlig cheesecake.

När saker händer, de är då man märker vilka som verkligen finns där...Tack för ATT ni FINNS! :)

Nu ringde telefonen så nu måste jag avsluta. /E

Kommentarer
Postat av: annaberglund

kan jag få receptet?! :-D jag som älskar allt som har med onyttigheter att göra!

2008-12-14 @ 16:04:53
URL: http://www.metrobloggen.se/livetenligtanna
Postat av: Sophy

Jaa idag har jag minsann uppdaterat för en månad framöver..haha!! Har varit på blogghumör idag tror jag..haha! Joru, han växer verkligen så det knakar..helt otroligt vad fort det går..tänk att han sitter själv...de var ju inte så längesen han föddes..=)

Hoppas du har haft en bra helg!!

kramisar

2008-12-14 @ 23:34:43
URL: http://sophy.blogg.se/
Postat av: maalin

tack ska du ha :)

men vi ska inte hurra för tidigt har jag lärt mej :P haha

2008-12-15 @ 13:59:38
URL: http://maalin87.blogg.se/
Postat av: annaberglund

taaack för receptet :) nu ska jag springa och baka! mums

2008-12-15 @ 19:53:56
URL: http://www.metrobloggen.se/livetenligtanna

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback