Make up

Igår började dagen med att jag vaknade vid nio tiden och var helt förstörd för jag drömde att thomas hade gjort slut med mig och så när jag vaknade så låg han inte brevid mig.. visste ju att han skulle jobba extra men ja var iaf tvungen att ringa och kolla så allt va Ok =D hehe. Sen gick ja upp och käka frukost och sedan vidare till storvik för att lämna Mille hos mamma.
Stressa vidare hem till sandviken igen för att hämta Thomas och sen åkte vi in till Simon och Sofie.

Sofie och jag hade tid för make up lektion klockan 12 på make up store. Jag fick en sotig make med glitter och sofie fick en lila,rosa make med glitter. Jätte snygga vart vi ;) tyvärr tog vi inga bilder. Vi fick även plocka ut smink för 500 kronor men de fanns inte så mycket produkter hemma så jag ska åka in om någon vecka igen när vårnyheterna har kommit hem. Men de var iaf en riktikgt bra julklapp! De va kul att få en present där man får göra nått och sen älskar jag Make up stores smink! Vill bara ha mer å mer.

När vi va klar med sminkningen så kom Thomas och Simon och mötte upp oss och så kollade vi lite i affärer, jag hittade en riktigt snygg vårjacka till väldrigt bra pris. Vi käkade en subway macka och sen gick vi hem och spelade spel och kika lite tv,kändes som tiden bara rann i väg å sen va de dags för att gå till Church street, där åt vi som om vi aldrig sett mat förut kändes de som. Riktigt god mat, där måste vi försöka äta lite oftare, breast of chicken tog jag. Känns som om jag fortfarande är mätt sen igår haha. Efter maten så åkte vi tillbaka och spelade monopol, Simon vann, (skit spel ;) . Sammanfattning ; En toppen dag, tack för i går Sofie & Simon!

Nu ska jag prova mitt nya smink och sedan ta bilen til storvik å försöka tvätta den och hämta hem Mille.
Mamma skulle bjuda på pizza ockå, de kan ju aldrig vara fel.

/ Elin

Kommentarer
Postat av: Sophy

Tack så jättemycket själv!! De va verkligen en jättelyckad dag, hoppas vi kan göra om de igen snart..=) Och ja, vi blev ju verkligen jättesnygga! Men de va inte riktigt lika lätt att göra de själv sen..=) Men övning ger färdighet heter de juh!!
Ha en bra vecka, så ses och hörs vi!! många kramar

2008-02-11 @ 19:24:42
URL: http://sophy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback