Skotran

Tänkte att jag skulle ta och uppdatera lite..

I fredags efter jobbet så gick ja ner till mormor och morfar och hälsade på en sväng sedan kom thomas och hämta mig så åkte vi till Falun för Aston hade match.
Så jag satt sammalagt i ca 4 timmar på en träbänk och läste se&hör medan de värmde upp å sedan spelade matchen då.
Vid tio tiden va matchen klar så då åkte vi vidare mot stugan till mamma och pappa . Vi kom upp vid elva tiden och då va de bara å gå å lägga sig.
För på lördan va de Rally, så runt tio tiden så åkte vi skoter upp i skogen för att kolla.. men de va ingen bil dom körde av så de va inge roligt :)
Något som var roligt därimot va att köra skotern.. Vi åkte upp en hel tank på 1 ½ dag. Åkte både i skogen upp för branta backar och på sjön, full gaas. Sjukt kul leksak, så nu ska vi börja spara lite pengar så vi kan köpa en till sommarn när dom är billiga.
På kvällen efter rallyt så käkade vi mat hela bunten, Mamma, pappa, bror, morbror, mats, rosie, thomas och jag. Vi var några stycken i våran lilla stuga.


Förövrigt så har jag öroninflammation, har haft de i två dagar nu, eller nätter. De är nätterna som är värst. Har ringt 3 ggr till läkarmottagningen men de vägrar låta mig komma in. De behandlar endast barn säger de.Men ja kan lova att ja har känt mig som ett litet barn de här två nätterna. Känns som de tror att man ringer bara för att de är kul. Men när man har så ont så man skakar i kroppen å inte kan varken sitta eller ligga still så bör man väl få bli behandlad. De jag fick till svar är att ja ska äta alvedon, men när inte de hjälper då??!! Neh vilket idioter. Sista gången ja ringde så blev ja så arg så ja kasta telefonen, hopppas tanten fick lite ont i öra hon med!

Nog om gnäll, nu ska jag dusscha.. med bomull i öronen så de inte kommer in nå vatten.. haha jaja .

// Elin

Kommentarer
Postat av: Maalin

elin.. jag tycker faktsikt att du har en skylldighet nu att blogga lite oftare eftersom jag är hemma och är sjukskriven så himla länge ! jag har liksom inte så mycket att göra. bloggar typ hela dagarna ja =) haha. tycker att du kan göra de med ! =) och nu när du är hemma och är sjuk med sp har du ju tid =),, hihi
krya på dej gumman !!
puss

2008-02-20 @ 15:54:01
URL: http://maalin87.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback