Fattig

Jag är fattig som en kyrkråtta, räknar ner dagarna tills de är lön. usch va jag inte gillar att ha pengar. inte för att de nu kan finnas någon som gillar d.
När lönen kommer ska de iaf inte köpes något dyrt utan sparas en del. För den 4 Mars börjar massagekursen, inte allt för långt tills dess.


En annan bra grej är att jag sålde min bil i gååår, de va med en tår i ögat när dom åkte i väg. Men de är ju lite roligt att få något nytt också. Så nu är de blocket.se som gäller. :)

Nuuuu ska jag ta en dusch.. de kan ja behöva efter dagens promenad. Seen mysa ner i sängen.

Puss / Elin

Kommentarer
Postat av: Sophy

Näemen har du sålt bilen din...spännande med en ny! Va blir de för nåt då?? =) Mm ja håller med dej, de e så förbaskat tråkigt att inte ha nå pengar..it sucks!! Januari=ingen bra månad..=)
Stora kramar

2008-01-14 @ 23:00:44
URL: http://sophy.blogg.se
Postat av: thomas

Jagärlikafattigälskling

2008-01-18 @ 19:16:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback