Ny bil?

Imorgon ska jag kolla på 2 bilar, en saab 9-5 kombi och en peugeot 206 gti, får se vilken den blir om den ens blir någon av dom. Min kära pappa och pojkvän ska iaf följa med å ge mig lite råd.

Förövrig händer de inte allt för mycket i mitt liv, jobba äta sova dö känns de som i veckorna och promenera då för de har jag och Sara vart duktiga att hållt i. Än så länge.. ! Har vart ut en sväng idag på dan också och gått men jag tycker de är skönare att gå på kvällen när de är mörkt ute, så de kanske blir en sväng till ikväll. Har ingen ork till att hitta på nått speciellt idag känner ja och thomas är i väg på hockey.

Jag har fått en låt på huve som ja gårå nynnar på hela tiden, som thomas å hans familj sjöng hela sommarn. haha !=D

Jag är så lycklig, ja är lycklig måndag, tisdag onsdag,tor... Men de är väl även allt ja kan på låten .. blir irriterad på mig själv för att ja nöter den om och om :D Ne gud nu ska ja göra en skiva till nya bilen om de nu blir någon.

Kramisar / Elin

Kommentarer
Postat av: Sophy

Haha..jaaa man blir inte en normal människa av att umgås med den där släkten..;0) Kan ge dej hela låten ja, så kan du gå och sjunga hela dagarna..haha!! =) Ha en bra helg! Nu ska vi till Åre!! =) Puss o kram o lycka till med biltittandet!! Men du?? Har du inte haft peugeot 206 förr?? Kör på kombi, de e bara sååå bekvämt..=) Ha de!!

2008-01-19 @ 18:19:49
URL: http://sophy.blogg.se
Postat av: Tina

tackar så mycket=)

2008-01-19 @ 23:28:39
URL: http://tjina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback