Trött dag

guud vilken tråkig dag, jag har städat, målat, gått 1 timme med Mille och  nu håller jag på och tvättar. Min bil startar inte så ja kan inte åka någonstarns och thomas är inte hemma.
Har suttit å kikat i kokboken vi fick i julklapp också så jag ska försöka mig på och göra en kycklingrätt i kväll.


Vi ska byta soffa också, till mig gamla som jag hade innan ja köpte dem vi har nu. En brun med divan, men jag har beställt en ny klädsel så den blir beige i stället. Den ska komma på onsdag,själva klädels men sen står soffan uppe i mamma och pappas stuga så den måste hämtas hem också. Men de är lite konstigt för när mamma va in på Ikea och skulle beställa klädseln så  sa dom att hela "Mysinge"serie hade utgått och inte fanns att beställa varken i butik eller på nätet men när ja gick in på deras hemsida sedan så gick den att beställa och jag har fått en bekräftelse också så nu hopppas jag att den kommer.

Jag vill att det ska hända något, känns som om jag bara slappar bort dagarna .
Jag är hur taggad som helst på att få börja min massagekurs, har fixa massageskiva, massageoljer och en del mer smågrejer. Bara 2 månader kvar nu :D Hoppas bara på att den verkligen blir av. Dom skulle höra av sig om närmare datum men i Mars är det sagt att den ska börja.



Och sen vill jag byta bakgrund och tema här men jag fattar verkligen inte hur man gör? ? blir bara irriterad när jag sitter å försöker och de inte går.


/ Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback