Utmanad av Soffe


1. Vad gjorde du för 10 år sedan ? 
För tio år sedan var jag herregud 10 år bara, nästan 11 hah. Vad gjorde man på den tiden. Bodde hemma med mamma och pappa i Storvik. Jag har för mig att de var de året jag och brorsan fick följa med mormor och morfar till Finland och gå på mumindalen :D De bästa av allt var när vi kom hem till Storvik igen när mamma hade vart och hämtat Bosse, världens bästa goldenkille *saknar*. Jag börja på agillity med han iaf så de var väl min stora "hobby" och så klart började ju killar att bli intressant. Att åka cross, fyrhjuling och allt annat med motor va också en fritidssyssla, precis som idag;) . En riktig pojkflicka med andra ord.

2. Vilka fem saker finns på listan att göra idag ?  Jobba,jobba,jobba, lagat pannkaka till matlåda, morgonpromenad med Mille, Se Hitta hem, Somna i tid.

3. Godis jag gillar ? Lättare å säga vad jag inte gillar för godis, men Taragona, Toblerone.. ja choklad över huvud taget och sura godisar.

4. Vad skulle jag göra om jag blev miljadär ?  Köpa HUS och inreda precis som man vill, STUGA vid en sjö, SKOTER, en varsin åt mig, thomas, mamma, pappa och bror, NY BIL,  RESA, en BÅT åt Thomas:P och ge pengar till min familj och släkt och vänner. Skulle nog skänka bort en del till bättre behövande. 

5. Städer jag bott i ?  Storvik, Sandviken.

/E


Kommentarer
Postat av: Simon

Måste bara påpeka att Storvik INTE är någon stad. Mer som ett samhälle skulle ja tro.

2008-07-13 @ 00:18:44
URL: http://simonforslund.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback