BLOGGTORKA

USCH, jag är BAKIS!!
va jobbfest i går.. började hemma hos Sofi där vi stylade oss och åt ost å kex och drack. Sen vidare till jobbet där de va full fart och då va klcokan bara 6 så närvi hade ätit och lekt lite så spårade de ordentligt för vissa :D Men vi andra fick ju oss en himla massa skratt. Fast stundvis så skämdes jag för andra. Hemskt hur vissa beter sig när dom druckigt. 

Kvart över elva så tog jag, Matte och Mårten bussen till sandviken och gick ut på Kharma.. satt å prata och hade allmänt trevligt å dansa lite. Och att inte förglömma.. drack massor. :S Därav anlednignen till att ja mår som ja gör idag. 
Men ja va duktig och gick upp till elva å åkte med mamma och mormor till valbo och där har vi vart i 3-4 timmar!! Å ändå så hittade vi inte spc mycket. Lite julklappar typ :)

Ikväll ska jag , Sara och Carro ut och äta. Tror det blir palaya:) Mumms. Så får vi se vad vi hittar på sen. 

// E 

Kommentarer
Postat av: annaberglund

du har blivit utmanad, kolla min blogg ;)

2008-11-09 @ 20:08:48
URL: http://www.metrobloggen.se/livetenligtanna
Postat av: annaberglund

vad händer med uppdateringen här? :) jag vill ju kunna läsa nya inlägg varje dag! ;D

2008-11-09 @ 22:57:17
URL: http://www.metrobloggen.se/livetenligtanna

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback