DUKTIG TYRAN

Gud vad jag har vart duktig nu..jag hatar toaletter. Men nu har jag städat våran.. plocka ut alla grejer och skura både golv och väggar. SÅ nu är det skinande rent. De behövdes.. Thomas trodde ja hade slagit i huve.. jag har aldrig städat våran toa tidiagre utan de har han fått gjort ;p Nog för att jag håll på att spy där ett tag men de gick och nu är de klart :)
Nu behöver vi en ny badrumsmatta bara.. pricken över i:et.

Annars så har helgen bjudit på massa vin och cider. Började i fredags när vi bjöd hit Simon och Sofie. Vi käkade tacos och drack vin å sen spelade vi sing star. Så klart :) Trevligt trevligt!
Vaknade på lördag och åkte in till valbo med Kim och Jossan. Jag shoppade några tröjor och en klänning till kvällen.
Sen åkte vi hem till Kim och drack å spela sing star, igen! Efter mycket dricka och sjungande gick jag thomas sudden och sara ut på krogen. Sprang mest rund rund som vanligt men det var helt okej.


Idag har jag inte gjort allt för mycket. klämt i mig donkenmat och sen har mamma och pappa vart här och fikat.
Jag har vart ute med Mille och busat i snön.. han älskar snön och springer så slemmet bara flyger runt han. Mysig hund så där han ;) haha.

/E

Kommentarer
Postat av: Sophy

Du har fått en utmärkelse, se min blogg..=)

2008-11-02 @ 22:24:24
URL: http://sophy.blogg.se/
Postat av: annaberglund

låter som en mysig helg :-)

2008-11-04 @ 17:57:48
URL: http://www.metrobloggen.se/livetenligtanna
Postat av: carrrrro

Ja nu ska jag allt skriva lite =) kommer hem i helgen, då kan vi åka pulka eller tefat ;)

2008-11-04 @ 20:15:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback