FUNGERANDE DATOR

Igår när jag skulle blogga.. ja jag skulle vara duktig och blogga och lägga ut bilder till å med efter önskemål. Men då fungerade ingen av våra datorer.. den ena gick nte att starta.. eller den start men stängde av sig efter ca 3 sek. Och det var inte batteri? Och den andra fungerade inte internet på och dem va allmänt seg. Ja blir tokig när tekniska saker in fungerar..så jag la ner energi på de hela kvällen och försökte få i gång iaf en av dem men lyckades inte. Men idag då fungerar den som inte ens gick att få i gång i går??  Hur ?

Vi har nyss kommit hem från skoterkurs.. och nästa vecka är de uppskrivning och uppkörning :)

Men här kommer iaf lite bilder:

    


Har massa fina gamla saker som ja fick av mamma och mormor som jag ska visa sen när ja fått upp hyllan å fått allt på plats :)

/E

Kommentarer
Postat av: Sophy

Ja han e underbar den här lilla tokungen!! Eller lilla och lilla..haha!

Allt är bara bra här..imorgon ska jag göra krogdebut..=)

Fint de blev med gardinerna!! Måste nog ta efter modellen tror jag..;0)



Kramkram

2008-11-13 @ 14:25:14
URL: http://sophy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback