Jag ska anta en utmaning ;P

Tre saker..  

Tre saker jag inte kan vara utan: Familjen, vänner och  djuren. 

Tre saker jag ångrar: Att ja permanenta håret (värdsligt :p), att jag sluta med innebandyn, att jag slösa bort 2 år på en idiot.

Tre saker som gör mig glad: Åka skoter, Överraskningar, Bra löner (bara för att ja får det den här månaden:)

Tre saker som gör mig arg: Orättvisa, våran finska granne, saker som händer på jobbet som inte bör hända.

Tre människor jag beundrar: Finns flera än tre..

Tre saker jag skulle vilja göra: Köpa hus, åka utomlands och nått mer :p

Tre maträtter eller ingredienser jag gillar i köket:  Brieost, tacos, sushi

Tre tv-program jag ser: Ensam mamma söker, Greys och Desperate housewife.

Tre saker på önskelistan:  En symaskin,  smink och kanske ett tandsmycke..



Nu utmanar jag; sophy,blogg.se  www.metrobloggen.se/livetenligtanna busmaddiz.blogg.se  kippis.blogg.se

Kommentarer
Postat av: Anonym

utmaningen är antagen ;)

2008-11-20 @ 21:11:03
Postat av: annaberglund

hahaha det förra var jag ;)

2008-11-20 @ 21:11:56
URL: http://www.metrobloggen.se/livetenligtanna
Postat av: maalin

grattis till kortet :) hoppas de kommer lite mer snö nu då bara :P hehe

appropå er finska granne.. mamma berättade föut när hon hämtade mej hos dej att hennes expojkvänns föräldrar bodde där fortfarande. gissa vem ? er finska granne såklart ! haha men de är lungt, mamma tycker också att han är dum i huvet :) haha



puss

2008-11-21 @ 14:49:08
URL: http://maalin87.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback