TÄVLING


Heey, preciiiis ätit ett ägg! Ägg är bra att äta efter träning för de är  "minus" kalorier:) Men de är mindre gott att bara äta ett ägg.. Men men..

Jessica och jag har satt upp en tävling.. till och med den 19 december så ska vi tävla vem som går ner mest i vikt! Tro inet att vi ska gå ner 10 kg nu eller nått utan de handlar om 1-3 kg var. Den som vinner blir bjuden av den andra på antingen middag eller bio. Så nu är de KRIG... nedå vi peppar varann faktikst. Men så klart man vill vinna;)
Så hejja på mig nu!!

Imon är de uppskrivning för skoterkortet å jag är nervös men enligt alla andra så behöver man inte vara de ?! men tänk om ja inte klarar de.. va less ja kommer bli då.


Tack för kommentarerna av min nya hårfärg. Alltid roligt att höra vad andra tycker :)

/E


Kommentarer
Postat av: Sophy

Lycka till imorgon!

Btw, myycket snygg hårfärg!! Behåll den..=)

2008-11-18 @ 21:06:24
URL: http://sophy.blogg.se/
Postat av: annaberglund

Det kommer gå bra imorrn! Lycka till :-)

2008-11-18 @ 21:15:38
URL: http://www.metrobloggen.se/livetenligtanna
Postat av: maalin

vad bra :)

jodå det är sådär, helt okej.

utan jobb nu och funderar på att börja plugga kanske.. men vi får se vad som händer.

men du. luycka till imorgon och i tävlingen då :) hehe

puss kram

2008-11-18 @ 21:34:25
URL: http://maalin87.blogg.se/
Postat av: Anonym

KLara jag skoterkortet gör du de.. :P de

lovar ja...



Ha de bra!

2008-11-20 @ 17:46:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback