Energi

Jag har himla mycket energi idag..
Har vart ute och åkt inlines med hundarna på morgonen, sen vart det frukost och så har jag slängt i färg i håret på M.
Nyss bakat snickerskakor också:) Nu väntar jag på att M ska skölja ur håret så ska vi åka ner till gymmet.
Kan nog behöva bli av med lite energi..
Och för den delen få röra lite på mig sen allt man slängt i sig.
Igår t.ex vart det en heldag i Gävle. Åkte in vid ett.två tidenoch gick på stan med josse och frida. Hittade en bh på Lindex.
Annars vart det inet mycket till shopping. Däreefter tog vi en promenad till ica och köpte taco grejer och så vandra vi ner till fridas syrras lägenhet och käkade och satt å prata i nån timme, josse, frida och lina.
Vid tio tog jag och mille och gick upp till brynäs och hämta min bil och åkte hemmåt.

När vi kom hem satt vi på en Beck film men som vanligt så  vart jag sååå trött och somnade ;p

jaja, nu ska ja ta en kopp kaffe och sen ska de springas på gymmet.
Senare idag ska vi på kalas för M:s broor.
Blir nog kul å träffa alla släktingar...
//E

Kommentarer
Postat av: gabbe

hoho jag har en glad nyhet åt dig =P 1nov kommer jag och jobbar. ;D

2009-08-25 @ 16:24:39
URL: http://gabriellahedlund.blogg.se/
Postat av: gabbe

hoho jag har en glad nyhet åt dig =P 1nov kommer jag och jobbar. ;D

2009-08-25 @ 16:24:58
URL: http://gabriellahedlund.blogg.se/
Postat av: maalin

heej :) jo nde går sjukt bra :) mycket rik känner jag mej :P haha. hur är allt me ddej ? jag hänger inte med i svängarna kan jag säga.. hehe puss

2009-08-25 @ 18:40:03
URL: http://maalin87.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback