Första jobbdagen

Usch å fy!
Första jobbdagen idag efter semestern, å nu kommer solen å värmen ?! Vilken tajming.
Va tungt att jobba idag, gjorde inte alls mycket utan rensa mest massa mail och gick igenom saker som jag skjutit upp.
Vill gärna ha ett nytt jobb just nu känner jag men dom växer ju inte på träd.

Efter jobbet när jag kom hem slängde ja i hop en kycklingsallad som jag och M satt på balkongen i SOLEN å åt :) Måste ta vara på den lilla sol man ser den här sommaren. Sen målade jag mitt månbord för andra gången, nu är det bara en gång kvar å sen ska jag skriva dit texten också. Får se hur det blir...
Har även hunnit med en springtur runt vallhov, va riktigt tungt idag och fick ont i benhinnorna som jag inte haft på väldgit länge. :/ Men är väl bara att hålla i för nu ska jag gå ner i vikt. 2 kg! Jag och jessica ska fylla på vårt gymkort på fitness också nu i veckan och börja gymma. Eller blir väl mest att vibba och springa eller crosstraina. Skönt att hon vill skaffa gymkort iaf så jag har nån att träna med :)

På onsdag eller torsdag ska jag fixa mina naglar också!! Längtar..
De är så fuuuula nu. Är så dåligt på att äta kött å dricka mjölk å sånt där så naglarna bara spricker. Är omöjligt att få ens i närheten av långa naglar för mig.

Kan bjuda på lite bilder, sitter endå bara här å väntar på att M:s träning ska sluta så ska vi åka till forsbacka. Jag ska klippa gräset :D Och M ska byta till nya 19" tummarna  på hans bil.



Jag i kanoten och Micke å Albin i den andra båten. :)



Jag å Emil där uppe med barnen ;p å Abbe på väg upp.



Hopp



Bror och jag, det va iskallt när man kom upp ur vattnet



Kolla i den blå och gula bilen :)



Jag åkte ju Bara för att albin inte ville åka själv hihi


Abbis


Busungen




Sen börja det regna så då vart det sockervadd och så åkte vi hem:)
Kallt men endå lyckad och rolig dag :)


Kräftskivan


Hundmamman :)


Morbror Micke

M & O


Mille trivs mellan mamma å pappa. "mormor & morfar"


 Ozzy :D Avslutar med den här snygga bilden. Orkar inte ladda upp fler bilder nu.

Puss
/ E


Kommentarer
Postat av: Millan

Hej! :)

Ja, men som Jessica nog sagt till dig på jobbet idag, passar onsdag eller torsdag vid 7-tiden bra? Vilken dag passar dig bäst? Säg du :) Ha det bra, så ses vi! Kram!

2009-08-03 @ 22:34:09
URL: http://macmillan.blogg.se/
Postat av: gabbe

ja nu har ni börjat jobba =) vi kan ta det vilken dag som hellst ;D

2009-08-04 @ 09:51:19
URL: http://gabriellahedlund.blogg.se/
Postat av: Anonym

varför går det inte att skicka till dig... vi kan äta när som hellst ;D

2009-08-04 @ 09:52:19
Postat av: Anonym

aha varför fick inte ja va med då?? alla andra fick va med på bild men inte ja??:(

2009-08-06 @ 23:32:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback