Glaaad Tyran :)

Jag och jessi va in till valbo idag efter jobbet...
Jag kan ha köpt världens bästa sak..
Mallar för att måla ögonbrynen!
Jag hatar verkligen mina ögonbryn för att de växer för det första helt olika, går ej att noppa dem å få dem lika.
För det andra är dem tokblonda så jag måste måla i dem så fort jag har duschat eller så fort jag vaknar på morgonen.
Kan INTE gå utanför dörren utan att måla i dem å jag ser hemsk ut om jag inte gör det...
Ivilket fall har jag alltid målat i dem men det har vart väldigt sällan jag blivit nöjd med det, tycker alltid att ett blir tjockare eller så blir ett med en annan form eller snett osv.
Har till och med fundera på att tatuera in ögonbrynen för att jag hatar verkligen det här problemet men till sak då..
Jag köpte iaf de här mallarna på Kicks i Valbo och jag har småtestat dem lite och tror att det här är lösningen!!! Hejja.
Så glaaaaad bara för det där :) De kostade visserligen 170 kr men vad är det om man jämför med att tatuera in dem för 4500. Så nu ska jag ge de här en chans några dagar :)





Syns lite dåligt men det där är iaf förpackningen. Köpte även nagelförstärkare.
Vill spara ut mina naglar men de spricker oftast bara.


Brynskugga från Make up store och pensel.
Min kamera är kass som ni ser på bilderna...

Jag köpte även lite annat i valbo, två linnen, toning på cityfrisörerna, present tills M fyller år och ett snyggt halsband till Mille.
Och en till liten present som M ska få när han kommer hem i kväll, kolla vilket gulligt paket jag gjort :)



Nu ska jag titta på 4:e beckfilmen.

/E


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback